خواص قهوه سبز برای کبد چرب

درمان کبد چرب با قهوه سبز یکی از خواص این نوشیدنی بی نظیر می باشد. برای درمان کبد چرب با قهوه سبزر بهتر است آن را قبل صبحانه مانند چای مصرف نمایید.

چگونگی درمان کبد چرب با قهوه سبز

 

قهوه سبز دارای خواص فراوانی برای سلامتی بدن می باشد و سالهاست که برای درمان بیماری هایی مانند دیابت، بیماری های قلبی، چاقی و آلزایمر مورد استفاده قرار می گیرد. درمان کبد چرب با قهوه سبز از خواص قهوه سبز می باشد که در این سال ها مطالعات زیادی درباره آن انجام شده است. قهوه سبز عملکردی فوق العاده در کاهش چربی های بدن و کاهش وزن دارد و از بهترین دمنوش هایی است که برای درمان چاقی و بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. اگر نمی دانید قهوه سبز چیست و از فواید قهوه سبز برای کبد خبر ندارید، در ادامه متن با ما همراه باشید.

قهوه سبز چیست؟

قهوه سبز به قهوه خام و بو نداده گفته می شود. قهوه در ابتدا سبز رنگ بوده و پس از حرارت دادن رنگ آن تغییر کرده و قهوه ای می باشد. با بو دادن قهوه تغییراتی در آن ایجاد شده و خواص آن کاهش می یابد. قهوه سبز کافئین، اسید کلروژنیک، کینیک و دیگر ترکیبات آن بسیار بیشتر از قهوه بو داده می باشد. بنابراین قهوه سبز خاصیت آنتی اکسیدانی بیشتری در مقایسه با قهوه بو داده دارد. قهوه سبز روی سلامتی بدن بسیار تاثیرگذار بوده و این به علت وجود پولی فنول ها در قهوه سبز می باشد. قهوه سبز دارای خواص زیادی برای پوست، کبد چرب، جلوگیری از پیری و … می باشد.

شکل شماره ۱

درمان کبد چرب با قهوه سبز

آزمایش های انجام شده حاکی از تاثیر کلروژنیک اسید موجود در قهوه سبز برای سم زدایی و محافظت از کبد می باشد. بنا به گزارشی که از طرف ایسنا منتشر شده دانشمندان دانشگاه جان هاپکینز آمریکا موفق شده اند با استفاده از قهوه سبز چربی های اضافی جمع شده کبد را نابود کرده و کبد را پاکسازی نمایند. آنها از قهوه سبز موادی به دست آورده اند که می تواند چربی های اشباع شده کبد را از بین ببرد. برای اثبات درمان کبد چرب با قهوه سبز ۱۲۰۰ بیمار را مورد آزمایش قرار دادند. به نیمی از این بیماران داروی به دست آمده و از قهوه سبز و به نیمی دیگر دارونما داده شد. داروی بدست آمده مانند چای نیم ساعت قبل از صبحانه به بیماران خورانده شد و پس از سه ماه استفاده مشاهده کردند بیمارانی که قهوه سبز مصرف کرده بودند درصد بالایی از چربی های اشباع شده کبد خود را از دست داده اند. همچنین قند خون و فشار خون آن ها نیز تنظیم شده بود. ولی بیمارانی که دارونما مصرف کرده بودند هیچ تغییری نکردند.

محل شکل شماره ۲

خواص قهوه سبز برای کبد چرب

به توصیه محققان برای درمان کبد چرب با قهوه سبز باید این نوشیدنی را مانند چای قبل از صبحانه میل کنید تا چربی را کاهش داده و متابولیسم بدن را بهبود بخشد. اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز منجر به بالا رفتن متابولیسم بدن و سوختن چربی ها می شود که این کمک زیادی به آب شدن چربی ها و درمان چاقی می کند. این خاصیت قهوه سبز به از بین رفتن چربی های کبد نیز کمک می نماید.

 

طراحی مغازه , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون داخلی اداری , طراحی داخلی ویلا , دکوراسیون منزل , مشاور دکوراسیون داخلی منزل

قهوه سبز سهله ۵۰۴۰ , فواید قهوه سبز در لاغری , طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری , فروش قهوه سبز ۱۱۱ , خرید قهوه سبز اصل , پکیج طلایی قهوه لاغری new , قهوه سبز چیست , خواص قهوه سبز برای لاغری, قهوه سبز و دیابت , خواص قهوه سبز با دارچین , خواص قهوه سبز برای پوست ,خواص قهوه سبز چیست ,خواص قهوه سبز برای کبد چرب ,خواص قهوه سبز در طب سنتی ,خواص قهوه سبز ناشتا , فواید قهوه سبز سهله , قهوه سبز لاغری گانودرما,

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *