خواص قهوه سبز در طب سنتی

قهوه سبز لاغری یکی از نوشیدنی های بی نظیر در کاهش وزن و تناسب اندام است با مصرف قهوه سبز لاغری می توانید به طور قابل توجهی به اندام ایده آل دست پیدا کنید.

آشنایی با مهمترین خواص قهوه سبز لاغری

 

احتمالا اسم قهوه سبز لاغری را زیاد شنیده باشید. این نوشیدنی بی نظیر به سبب تاثیر فوق العاده ای که بر تناسب اندام دارد به محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان رسیده است. با استفاده از قهوه سبز می توانید اشتهای خود را تا حد زیادی کنترل کرده و به وزن ایده آل برسید. در این مقاله با یکی از آسان ترین روش های رسیدن به تناسب اندام یعنی مصرف قهوه سبز آشنا می شویم.

خواص قهوه سبز در طب سنتی

قهوه سبز در واقع دانه های قهوه هستند که حرارت ندیده اند. دانه های قهوه در ابتدا سبز هستند اما برای اینکه طعم و عطر بهتری پیدا کنند طی فرآیندی گرما دیده و قهوه ای می شوند. این حرارت می تواند برخی از خواص مفید قهوه را از بین ببرد به همین دلیل قهوه سبز نسبت به شکل گرما دیده آن بسیار مفیدتر است. مهمترین خواص دانه های قهوه سبز اسید کلروژنیک و کافئین موجود در آن هستند. اسید کلروژنیک یک ماده بسیار مهم است که در طب سنتی برای درمان بیماری هایی نظیر فشار خون، دیابت، بیماری های کبدی، یبوست و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

تصویر ۱

قهوه سبز لاغری

کسانی که برای کاهش وزن تلاش کرده اند و روش های مختلفی را امتحان کرده اند قطعا می دانند که چربی سوزی و کاهش وزن کار دشواری است. یکی از مهمترین خواص قهوه سبز، تاثیر زیاد آن بر لاغری و تناسب اندام است به همین دلیل معمولا این محصول را با نام قهوه سبز لاغری معرفی می کنند. وجود اسید کلروژنیک در قهوه سبز باعث کاهش وزن می شود. از آنجایی که اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز در اثر حرارت از بین می رود معمولا از قهوه حرارت دیده برای لاغری استفاده نمی شود. از طرفی وجود کافئین در قهوه سبز سرعت متابولیسم بدن را افزایش داده و منجر به چربی سوزی بیشتر می شود.

قهوه سبز در کنار تاثیرات شگفت انگیزی که بر روی لاغری دارد می توانند عوارضی هم داشته باشد. البته این عوارض در صورت استفاده نادرست و بیش از اندازه این محصول روی می دهند. مهم ترین اثرات جانبی قهوه سبز شامل افزایش ضربان قلب، بی خوابی، تکرر ادرار و بی قراری هستند.

تصویر ۲

نحوه مصرف قهوه سبز

همانطور که گفتیم قهوه سبز لاغری تاثیر بسیار خوبی بر کاهش وزن دارد اما این محصول در صورتی شما را به نتیجه موثر و پایدار می رساند که به شیوه کاملا صحیح و هوشمندانه از آن استفاده کنید. به طور کلی کاهش وزن نیازمند داشتن یک روش زندگی کاملا سالم دارد. شما با داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن در کنار مکمل هایی همچون قهوه سبز لاغری می توانید در مدت زمان کمی به وزن ایده آل برسید. در صورتی که فقط از مکمل های غذایی استفاده کنید و همچنان مصرف غذاهای پرکالری و چرب را کنار نگذارید قطعا به نتیجه مطلوب نخواهید رسید.

 

 

 

طراحی ویترین مغازه , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی ویلا دوبلکس , مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل

قهوه سبز سهله برای لاغری , فواید قهوه سبز بر لاغری , طریقه مصرف قهوه سبز برای کاهش وزن , قیمت قهوه سبز ۱۱۱ , خرید قهوه سبز فوری , خرید قهوه لاغری new , قهوه سبز را چگونه بخوریم , خواص قهوه سبز در لاغری, خواص قهوه سبز برای دیابت, خواص قهوه سبز با دارچین , خواص قهوه سبز برای پوست ,خواص قهوه سبز چیست ,خواص قهوه سبز برای کبد چرب ,خواص قهوه سبز در طب سنتی ,خواص قهوه سبز ناشتا , طریقه مصرف قهوه سبز سهله , قهوه سبز لاغری گانودرما,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *