خواص قهوه سبز چیست

قهوه سبز از جمله دمنوش های پرطرفداری است که امروزه علاوه بر لاغری برای موارد دیگری نیز استفاده می شود.قهوه سبز برای پیشگیری از دیابت، فشارخون و… مفید است

آیا می دانید خواص قهوه سبز چیست

 

امروز در مورد خواص قهوه سبز لاغری تبلیغات بسیار زیادی انجام می‌شود که برای بسیاری از افراد این سوال را به وجود می آورد که آیا این نوع قهوه می‌تواند موجب لاغری شود یا خیر. در پاسخ به این سوال شما را با این نوع قهوه بیشتر آشنا می کنیم و خواص آن را برای شما معرفی خواهیم کرد.

قهوه ی سبز چیست؟

در رابطه با قهوه سبز باید گفت که دانه های این قهوه معمولاً همان دانه های قهوه ای هستند که به آن ها حرارت و گرما نرسیده است. دانه های قهوه اساساً به رنگ سبز هستند، ولی پیش از این که برای مصرف وارد بازار شوند، آنها را گرم می کنند. این فرایند موجب می‌شود که رنگ آن قهوه‌ای شود.

تصویر ۱

خواص قهوه سبز چیست

در رابطه با خواص قهوه سبز باید گفت که چون در آن میزان زیادی کافئین و اسید کلروژنیک وجود دارد، از خواص سرشار برای بدن برخوردار می باشد. طبق مطالعات زیادی که روی این قهوه انجام شده اسید کلروژنیک ماده ای است که برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های زیادی مثل بیماری‌های سرطان کبد، بیماری های کبدی، سنگ کیسه صفرا، سیروز کبدی، فشار خون، یبوست، دیابت، مقاومت به انسولین و غیره موثر می باشد. ماده اسید کلروژنیک تاثیر زیادی بر روی لاغر کنندگی دارد. اما در رابطه با تاثیر اسید کلروژنیک برای کاهش وزن هنوز هم تحقیقات در حال انجام شدن می باشد و آثار آن را روی لاغری نمی توان با اطمینان تایید کرد. از آنجایی که در قهوه کافئین زیادی وجود دارد، این ماده موجب می شود که چربی هایی که در بدن انباشته شده اند کاهش پیدا کرده و همچنین مصرف آن باعث افزایش سرعت متابولیسم بدن خواهد شد. کلاژن اسید را باید یک عامل فعال در دانه‌های قهوه معرفی کرد. به این گونه که این ماده تاثیر زیادی در کاهش وزن دارد. چون اکثر کلرژنیک اسیدها در زمان گرما دادن قهوه از بین می‌روند، بنابراین تاثیر دانه های قهوه بو داده شده مانند قهوه ی سبز لاغری نخواهد بود.

تصویر ۲

وجود آنتی اکسیدان در قهوه ی سبز لاغری

یکی دیگر از ویژگی‌های این نوشیدنی پرخاصیت، وجود آنتی اکسیدان قوی در آن می باشد. مطابق با مطالعات انجام شده این آنتی اکسیدان ها قادر است فشار خون بدن را تنظیم کرده و همچنین در درمان انسولین و مقاومت به انسولین و دیابت تاثیر بسیار زیادی دارد. قهوه سبز لاغری همچنین برای دفع صفرا و کاهش کلسترول بدن بسیار مفید خواهد بود. همچنین باید گفت که قهوه ی سبز از جذب برخی از قندها ها جلوگیری می کند.

بنابراین با توجه به مطالب گفته شده قهوه سبز لاغری موجب اختلال در جذب قندها شده از این رو انرژی زیادی وارد بدن نخواهد کرد و به دنبال آن فرآیند لاغری صورت خواهد گرفت. چون دانه های قهوه ی سبز تفته نشده اند، بسیار تلخ هستند و از عطر کمتری نیز برخوردارند. ولی استفاده از قهوه ی سبز برای سلامتی تاثیر بیشتری خواهد داشت.

 

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ,شرکت طراحی داخلی , طراحی دفتر کار اداری , طراحی ویلا , معماری و دکوراسیون داخلی منزل , سایت دکوراسیون داخلی منزل

قهوه سبز سهله قیمت , قهوه سبز چقدر لاغر میکند؟ , طریقه مصرف قهوه سبز , قهوه سبز لاغری ۱۱۱ , قهوه سبز , قهوه سبز new , قهوه سبز چیست , خواص قهوه سبز برای لاغری, قهوه سبز و دیابت , خواص قهوه سبز با دارچین , خواص قهوه سبز برای پوست ,خواص قهوه سبز چیست ,خواص قهوه سبز برای کبد چرب ,خواص قهوه سبز در طب سنتی ,خواص قهوه سبز ناشتا , فواید قهوه سبز سهله , قهوه گانودرما,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *