قهوه سبز چیست و چگونه آنرا بخوریم

قهوه سبز یک نوشیدنی موثر برای لاغری و چربی سوزی است. در واقع نوشیدن قهوه سبز برای افرادی که رژیم و ورزش هیچ تاثیر بر کاهش وزن آنها ندارد، توصیه شده است

آشنایی با خواص و ضررهای قهوه سبز

 

عصاره قهوه سبز حاصل دانه های قهوه بو داده نشده، می باشد و نوشیدن این قهوه به شدت بر روی کاهش وزن و کنترل اشتهای افراد موثر  واقع خواهد شد. امروزه افراد بسیاری از وزن اضافی خود ناراضی بوده و برای لاغری دست به هر اقدامی می زنند؛ نوشیدن قهوه سبز یکی از راه های کم خطر و پر بازده برای چربی سوزی و لاغر کردن شکم و پهلوها است که انجام این کار طی یک برنامه زمانی مشخص به شدت توصیه می شود. در این پست ما تلاش کرده ایم تا اطلاعاتی هرچند به صورت مختصر اما مفید در خصوص قهوه سبز، خواص و شیوه مصرف آن را برای شما خوانندگان عزیز ارائه دهیم؛ با ما تا پایان این متن همراه باشید.

(تصویر ۱)

 

قهوه سبز چیست ؟

قهوه سبز، عصاره ای است که از دانه های قهوه بو و حرارت داده نشده؛ گرفته می شود و مصرف آن دارای خواص معجزه آسایی بر روی بدن فرد است. به طور کل مواد تشکیل دهنده دانه قهوه شامل ترکیبات اسید کلروژنیک می باشد که این ترکیبات بخاطر تاثیر آنتی اکسیدان موجود در خود بر روی کاهش فشار خون و همچنین کاهش وزن (لاغری) نقش بسزایی را ایفا می کند. در واقع با حرارت دادن قهوه مقدار اسید کلروژنیک را در آن به شدت کاهش می دهند و این امر از تاثیر آن را برای کاهش وزن فرد از بین می برد. شما برای تهیه عصاره قهوه سبز که به شکل یک قرص به فروش می رسد، تنها کافی است که به داروخانه ها و یا فروشگاه های معتبر سراسر کشور مراجعه کرده و یا آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

(تصویر ۲)

تاثیر قهوه سبز بر کاهش وزن

داستان لاغری و کاهش وزن امروزه به یکی از موضوعات پر دغدغه تبدیل گشته و هر فرد به دنبال این است که به هر شکلی شده، وزن خود را در حالت ایده آل نگه دارد. شاید بهتر است بدانید گرفتن رژیم و انجام ورزش تنها دو راهکار برای لاغری است که ممکن است بر روی بدن بعضی از افراد، آنطور که آنها از این روش ها برای کاهش وزن شدید خود انتظار دارند؛ پاسخ داده نشود. از همین رو ما شما را به نوشیدن قهوه سبز تشویق می کنیم؛ این قهوه از جمله دمنوش هایی است که مصرف آن به طور مرتب در لاغری سریع شما تاثیر خود را خواهد گذاشت. در این قسمت، بخشی از خواص و مضرات نوشیدن این قهوه را به منظور بهبود عملکرد بدن فرد برای شما بیان خواهیم کرد.

(تصویر ۳)

خواص قهوه بو داده نشده ( سبز)

اگرچه تاکید عمده مطالب موجود در اینترنت برای مصرف قهوه سبز در لاغری و کاهش وزن افراد بوده، اما بهتر است که بدانید در کنار این لاغری همواره اتفاقات دیگری در بدن انسان رخ می دهد. از جمله خواص قهوه بو داده نشده بر عملکرد بدن برای کاهش وزن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– افزایش متابولیسم بدن

– کاهش اشتها

– بهبود گردش خون

– سوزاندن چربی های اضافی

– کاهش جذب قند

معایب مصرف قهوه بو داده نشده (سبز)

این محصول علاوه بر نقش تاثیرگذارش در لاغری سریع و دیگر خواص نامبرده شده، به واسطه کافئین موجود در آن همواره اثرات جانبی نیز با آن همراه است. از جمله معایب و اثرات جانبی مصرف قهوه سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احساس ناراحتی معده
  • افزایش ضربان قلب
  • تکرر ادرار
  • ایجاد مشکلاتی برای خوابیدن
  • احساس آشفتگی و بیقراری
  • تنش و اضطراب

 

قهوه سبز را چگونه بخوریم ؟

شاید برای شما سوال پیش آید با در نظر گرفتن تمامی خواص و مضرات این محصول، اکنون شیوه مصرف آن باید به چه شکل و اندازه باشد. بهتر است که مصرف هر چیزی زیر نظر یک فرد متخصص صورت گیرد تا حتی الامکان از آسیب های احتمالی ناشی از مصرف بی رویه آن جلوگیری شود. به طور تقریبی در اکثر مطالبی که در خصوص قهوه سبز منتشر شده، میانگین دوز مصرف روزانه آن را چیزی بین ۶۰ تا ۱۸۵ میلی گرم عنوان کرده اند. شما عزیزان می توانید این محصول را به دو شکل قرص مانند یا پودر شده به صورت آنلاین و یا مستقیم از فروشگاه های معتبر تهیه کرده و آن را در مقداری آب گرم حل کنید. همچنین می توانید مقداری عسل و دارچین را به این نوشیدنی اضافه کرده و همراه آن میل کنید. همچنین لازم است که همراه با مصرف روزانه این قهوه، برنامه ای منظم برای رژیم و ورزش خود در نظر گرفته تا از میزان کالری مصرف روزانه خود در حد متعادل و استاندارد توصیه شده (۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری) آن اطمینان کسب کنید.

 

 

چای قهوه سبز سهله , فواید قهوه سبز چیست , روش مصرف قهوه سبز برای لاغری , طرز مصرف قهوه سبز برای لاغری , خواص قهوه سبز ۱۱۱ , خرید قهوه سبز اصل , قهوه سبز new , قهوه سبز را چگونه بخوریم , خواص قهوه سبز در لاغری, خواص قهوه سبز برای دیابت, خواص قهوه سبز با دارچین , خواص قهوه سبز برای پوست ,خواص قهوه سبز چیست ,خواص قهوه سبز برای کبد چرب ,خواص قهوه سبز در طب سنتی ,خواص قهوه سبز ناشتا , طریقه مصرف قهوه سبز سهله , قهوه سبز لاغری گانودرما,

 

دکوراسیون مغازه کوچک ,شرکت طراحی داخلی , طراحی داخلی فضای اداری , طراحی نمای ویلا , شرکت طراحی دکوراسیون داخلی منزل ,طراحی منزل و دکوراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *