خواص قهوه سبز ناشتا

قهوه سبز لاغری به سبب داشتن پلی فنول های زیاد تاثیر فوق العاده ای بر چربی سوزی دارد. در این مطلب با مهمترین خواص قهوه سبز لاغری آشنا می شویم.

استفاده از قهوه سبز لاغری و اثرات آن

 

قهوه سبز لاغری یکی از نوشیدنی های محبوب و قدیمی در بین مصرف کنندگان است که به سبب ترکیبات مفید موجود در آن جایگزین بسیار خوبی برای نوشیدنی های مضر به شمار می رود. یکی از مهمترین دلایل استفاده از قهوه سبز تاثیر آن بر چربی سوزی و لاغری است. در این مقاله با مهمترین خواص قهوه سبز لاغری آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

قهوه سبز چیست

همه ما قهوه را با رنگ قهوه ای و طلایی آن می شناسیم اما در واقع دانه های قهوه در ابتدا سبز هستند که طی فرایندی تحت حرارت قرار گرفته و به رنگ قهوه ای در می آیند. یک دسته مهم از ترکیبات موجود در قهوه سبز پلی فنول ها هستند که در قهوه بو داده معمولا در اثر حرارت از بین می روند به همین سبب خاصیت آنتی اکسیدانی قهوه سبز بسیار بیشتر است. پلی فنول موجود در دانه های قهوه سبز تاثیرات زیادی بر کاهش وزن دارد همین موضوع باعث شده مصرف قهوه سبز لاغری در بین علاقه مندان به کاهش وزن بسیار زیاد شود.

تصویر ۱

خواص قهوه سبز ناشتا

قهوه سبز همانطور که در مطالب بالا گفته شده خواص بیشتری نسبت به قهوه بو داده دارد که برخی از مهمترین آنها به شرح زیر هستند:

-کاهش فشار خون یکی از خواص مهم قهوه سبز است که به دلیل آنتی اکسیدان های موجود در آن می باشد.

-پلی فنول ها و اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز جذب گلوکز را کاهش داده و در کنترل قند بسیار موثر است.

-آنتی اکسیدان های موجود در دانه های قهوه سبز رادیکال های آزاد را از بین برده و باعث جوانسازی پوست می شود.

-یکی دیگر از خواص قهوه سبز زیباسازی و ضخیم کردن موهای سر است. در دانه های قهوه سبز ترکیباتی وجود دارد که عناصر سمی پوست را از بین برده و باعث رشد بیشتر موهای سر می شود.

-همانطور که گفتیم یکی از ترکیبات مهم در قهوه سبز پلی فنول است. پلی فنول ها از بیماری آلزایمر جلوگیری می کنند. از طرفی این ماده دارای کافئین است که خود باعث کاهش ابتلا به بیماری آلزایمر می شود.

-اگر اضافه وزن دارید و به دنبال یک روش کاملا سالم و بدون عوارض هستید مصرف قهوه سبز بهترین پیشنهاد برای شما است. در ادامه با تاثیرات قهوه سبز بر چربی سوزی و لاغری بیشتر آشنا می شویم.

تصویر ۲

قهوه سبز لاغری

مکانیزم عملکرد قهوه سبز لاغری به این صورت است که با افزایش متابولیسم بدن و از طرف دیگر سرکوب اشتها باعث کاهش وزن می شود. وجود آنتی اکسیدان های موجود در قهوه سبز برای کاهش وزن مفید هستند. وقتی متابولیسم بدن به سبب کافئین موجود در قهوه افزایش پیدا کند چربی سوزی نیز به مراتب بیشتر شده و به مرور زمان منجر به کاهش وزن می شود. بنابراین استفاده از قهوه سبز در کنار رژیم غذایی می تواند روند کاهش وزن را با سرعت بیشتری جلو ببرد.

 

 

 

طراحی دکور مغازه  , دکوراسیون داخلی , طراحی داخلی اداری , طراحی ویلا مدرن , طراحی داخلی دکوراسیون منزل , قیمت طراحی داخلی منزل

پودر قهوه سبز سهله , فواید قهوه سبز برای مو , طریقه مصرف قهوه سبز برای چربی سوزی , خرید قهوه سبز ۱۱۱ , قهوه سبز لاغری , قهوه لاغری new , قهوه سبز را چگونه بخوریم , خواص قهوه سبز در لاغری, خواص قهوه سبز برای دیابت, خواص قهوه سبز با دارچین , خواص قهوه سبز برای پوست ,خواص قهوه سبز چیست ,خواص قهوه سبز برای کبد چرب ,خواص قهوه سبز در طب سنتی ,خواص قهوه سبز ناشتا , طریقه مصرف قهوه سبز سهله , خرید قهوه گانودرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *