خواص قهوه سبز برای پوست

قهوه سبز لاغری علاوه بر تاثیر فوق العاده ای که برای چربی سوزی و کاهش وزن دارد برای پوست نیز مفید است. قهوه سبز لاغری به رفع چین و چروک پوست کمک می کند.

خواص قهوه سبز لاغری برای پوست چیست

 

قهوه سبز لاغری یکی از محبوب ترین محصولاتی است که بیشتر افراد آن را جهت کاهش وزن مورد استفاده قرار می دهند، اما غافل از آنکه دانه های سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های فراوان و ترکیبات معجزه آسای دیگری مانند اسید کلروژنیک می توانند در بهبود پوست و رفع چین و چروک صورت تاثیرات بی نظیری را بر جای بگذارند، از طرف دیگر این دانه های سبز رنگ که در واقع شکل برشته نشده ای از قهوه های معمولی هستند می توانند عملکرد کبد را افزایش دهند و تا حد زیادی لکه های پوستی را از سطح بدن برطرف سازند.

خواص قهوه سبز برای پوست

از آنجایی که دانه های قهوه سبز در شکل های مختلف مانند پودر قهوه سبز و عصاره قهوه سبز بیشتر برای لاغری و چربی سوزی بدن به کار برده می شود، بنابراین بیشتر افراد این محصول طبیعی را با نام قهوه سبز لاغری می شناسند. اما خوب است بدانید قهوه سبز به غیر از لاغری می تواند با بالا بردن گردش خون و اکسیژن رسانی به سلول های بدن در نتیجه خونرسانی به سطح پوست، درخشندگی خاصی را در نواحی پوست بدن خصوصا پوست صورت افراد به وجود می آورد. تنها کافیست مقداری پودر قهوه سبز را بعد از هر وعده غذایی با مقدار مناسبی آب گرم مخلوط نموده و در زمان های مشخص شده، میل کنید تا در کوتاه مدت شاهد رفع چین و چروک پوست و همچنین برطرف شدن لکه های سطحی پوست خود باشید.

تصویر ۱

 پوستی سالم با قهوه سبز لاغری

سال های زیادی است که مردم جهان از دانه های قهوه سبز به عنوان یک نوشیدنی دلچسب جهت رفع خستگی و به عنوان یک ماده انرژی زا استفاده می کنند اما نمی دانند که همین ماده خوراکی می تواند با رفع یبوست و دفع سموم بدن پوست شفافی را برای آنها به ارمغان آورد. در واقع وجود آنتی اکسیدان های فراوان در قهوه سبز این توانایی را دارد تا از برخورد رادیکال های آزاد با سطح پوست جلوگیری کند و در نهایت ایجاد هر نوع لک و ناراحتی پوستی را از افراد مصرف کننده دور سازد.

تصویر ۲

حفاظت از پوست با قهوه سبز

اگر چه قهوه سبز لاغری حاوی مواد موثری برای کاهش وزن و درمان برخی بیماری ها مانند دیابت، افسردگی و فشار خون می باشد اما جالب است بدانید که این دانه های سبز رنگ به دلیل داشتن اسید کلروژنیک می تواند میزان گلوکز خون را در بدن خصوصا در سطح پوست کنترل کند و از عوارض مخربی مانند فرو رفتگی تعداد زیادی از سلول های پوست بدن به ویژه پوست صورت جلوگیری به عمل آورد و سلول های پوستی را بازسازی کند. گفتی است که مخلوط قهوه سبز با شکر به عنوان ماسک صورت می تواند یک اسکراب ایده آل بوده و لایه برداری خوبی را از پوست انجام دهد.

 

طراحی نمای بیرونی مغازه ,طراحی داخلی , طراحی داخلی دفتر اداری , طراحی محوطه ویلا , سایت تخصصی دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل

قهوه لاغری سهله , قهوه سبز برای لاغری , طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم , قهوه سبز لاغری ۱۱۱ , قهوه سبز , قهوه سبز new , قهوه سبز چیست , خواص قهوه سبز برای لاغری, قهوه سبز و دیابت , خواص قهوه سبز با دارچین , خواص قهوه سبز برای پوست ,خواص قهوه سبز چیست ,خواص قهوه سبز برای کبد چرب ,خواص قهوه سبز در طب سنتی ,خواص قهوه سبز ناشتا , فواید قهوه سبز سهله , قهوه گانودرما,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *